søndag 4. mars 2012

Plutselig tilbake :)

Plutselig var jeg tilbake igjen :)

Her har vi hatt en strålende fin helg med sol og flott utevær.




Her ser dåkker siste rest av dagens solskinn i horisonten. Bildet er tatt fra verandaen min. 

Etter en flott dag kan man nu ta fram pinnene og kose seg i sofakroken til man skal ut på neste oppdrag :) Bare skrive litt her først :)

Akkurat nu holder jeg på med to par forskjellige strømper. Et par marius og et par som er funnet på nettsidene til Garnstudio (mønster nr 116.47) Begge parene er bestillinger.




Har fått ferdig en del prosjekter siden sist jeg var innom her. Kan ikke si at jeg har problemer med å ha noe å henge fingrene i :) Synes det er topp at jeg har så mange rundt meg som holder meg med arbeid. Hehe :)






Mange skal ha varme sokker til påske, og min versjon av senjasokken er veldig populær. Har blitt noen par av denne det siste året. Over er de som jeg har laget siden nyttår :)


Marius-tunika str 10 år

Marius-genser med bukse str 6 år


Noen klesplagg har det også blitt dette året, og her er det Mariusmønsteret som råder. Alle vil ha Marius for tiden. Det positive er at noen vil ha den i litt andre farger ;) 
Har sett bilde av tunikaen på jenta som skulle ha den, og den ble knallfin. Ska litt senere å prøve settet på jenta som skal ha det, og er veldig spent på om det passer :)


Cup-cake lue


Man blir jo så fristet av å sitte å lese på alle andre kreative sine blogger og innlegg på facebook, og jeg klarte jo ikke å la være å prøve. Så her er min første CupCake lue til mi lillesnuppa. De va veldig morsom å lage, så det e neppe den siste som blir produsert av mine pinner :)

Da skal æ få strikket noen masker før æ tar laus igjen.

Ha en strålende flott kvell alle sammen  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar