mandag 23. april 2012

Arvelig belastet???

Ja, jeg lurer på om mine arvinger er arvelig belastet av meg på enkelte punkt....

Her om dagen fant jeg lillemor sittende i sofaen 
der hun hadde hentet fram strikketøyet 
og gjorde seg klar til å fortsette der jeg hadde sluppet.

Skal tili krøkes dersom god krok skal bli er det noe som heter,
og jeg synes jo det er veldig positivt at de vil lære ;)

Den største av mine to har hatt en veldig iver på strikkingen i det siste,
og gleden var stor da Mor Aase kom med nye mønster og disse halsene var der.
Det beste av alt var vel at de var strikket i tykt garn med tykke pinner.
Skikkelig motivasjonsfaktor for en utålmodig sjel der alt skal være fort gjort.
Men to halser er nå ferdig (jeg må selvfølgelig hjelpe med monteringen)
og den tredje er snart på tur :)
Flinke pia mi :)

Mitt eget prosjekt har også fremgang :)
Bunken med garn-nøster har minket betraktelig
mens antall votter har øket, og om ikke lenge er jeg halv-veis :)
hvis jeg ikke er der allerede ;) 
har ikke helt kontroll. 
Vet bare at alt garnet skal brukes og derfor strikker jeg bare å venter på å ta fatt på siste nøste ;)
Her er hva som er ferdig strikket og klar til vask
samt det som er under produksjon siden jeg tok opp igjen dette prosjektet.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar