mandag 30. april 2012

Ukeslutt

Da var nok en uke over, og snart er også april-måneden gått over i Mai.

Jeg avsluttet uken med å gå en fjelltur sammen med venninnen min, Linda
og hunden hennes Nessie





Hæli utsikt utover fjorden


På håndarbeidsfronten har jeg denne uka fortsatt på votteprosjektet mitt og garnslankingen :)
Noen votter har det blitt gjennom uka,

men kjenner at jeg begynner å bli ganske lei. 
Har nå garn igjen til 8 par, og de skal jeg ha ferdig snarest!

Men siden jeg er begynt å gå lei vottestrikkingen så har jeg jo ikke helt klart å holde mitt eget løfte om ikke å begynne på noe nytt før vottene er ferdig :( 

Men etter å ha sett dette bilde av en skjønn unge i en fantastisk fin strikkadress og lue inne på strikkesiden på Facebook, 

ble jeg så inspirert at jeg bare måtte begynne på en selv.

Det positive med det hele er jo at prosjekt garnslanking fortsetter, for dette er garn jeg har kjøpt for en stund siden til en strikkadress, men som det ikke er blitt gjort noe med før nå.

Da er jeg klar for en ny uke :)
Line



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar