mandag 11. juni 2012

Dagens bidrag...



Blei litt frelst i den forrige lykta jeg laget her forleden,
og jeg la jo straks i vei med en ny da den var ferdig.
Men jeg er jo ikke den som akkurat har flusst med glass i alle fasonger
som i tillegg egner ser til slikt bruk.
Kverna har derfor snurra kraftig for å finne en løsning på dette,
og når den kom på plass så måtte den jo selvfølgelig også testes ;)
og siden jeg jo må ha litt småprosjekt
innimellom de litt større,
måtte jeg bare lage denne testversjonen i ettermiddag :)
Som pynt til var jeg her og hentet oppskriften på den søte sommerfuglen.
Lyktene som er inni er duftelys fra Rema 1000.
En flott gave til den som har alt.
Når lyset er brent opp kan det byttes ut,
eller man kan bruke det til te-lys slik som jeg har gjort her.
"fra en annen vinkel"
Var innom bloggen til Ull og Saker, og de har laget til en giveaway på bloggen sin.
Ta en titt på bloggen og deres giveaway og meld dere på :)

Ha en flott mandagskveld :)
Line

2 kommentarer:

  1. Nei men se der... Der er jo ei sånn turkis lykt som æ fikk :) Kjempe flott... både med og uten lys i :) Tusen takk Line :) Du er kjempe flink :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, har du sett, Beate. Der va lykta di :) Bare hyggelig, og takk for rosende ord :)

      Slett