onsdag 1. august 2012

Dressen ferdig :)

Da var jeg endelig ferdig med dressen
som jeg begynte på i april.

Det har tatt sin tid, ja.
Man blir jo så inspirert av alt det flotte og kreative som man finner på forskjellige nettsider. 
Et bilde på strikkesia på Facebook var jo inspirasjonen jeg trengte for å starte på denne, 
så jeg må vel innrømme at jeg er litt lettpåvirkelig når det gjelder håndarbeid. 
Hehe :)
Denne var tenkt til mitt lille hjerte, 
men den ble solgt før den var ferdig til ei venninne. 
Så nå er jeg igang med en ny dress til mitt sitt. 
Ikke samme som denne, 
men en heldress det også.

Mønsteret til denne dressen er modell nr 11 fra dette heftet.
Jeg har strikket etter str.2 år i maskeantall 
og str.4 år i lengde. 
Det fordi det er en vid modell.
Jeg har brukt Viking Sportsragg nr 589 (lilla) 
og Mor Aase Superwash nr 4627 (rosa)

Ha en fin kvell :)

- Line -




.

1 kommentar: