tirsdag 25. desember 2012

Dagen derpå

Da var den store dagen over for i år,
og i dag skal vi begynne å nyte
de flotte gavene man har fått.
Jeg selv er kjempefornøyd
med alt det flotte venner og familie
har funnet på til meg.
TUSEN TAKK skal dere alle ha :)

Gjennom året har jeg laget en del hjemmelagde gaver.
Ikke alle har jeg kunnet publisere,
så her kommer en liten kavalkade
over årets hjemmelagde julegaver :)
Ble noen lyslykter under trærne i år :)
Måtte lage noe som minnet litt om julen hjemme
til de som valgte å feire den i varmere strøk...
...og her er mottakerne.
Ser godt fornøyd ut :)

Ha en fin 1.juledag :)
- Line -

6 kommentarer:

  1. Så mange flotte julegaver du har laget. Julestrømpene var supre! Fortsatt God Jul!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk! Koz med hjemmelaga :)
      Fortsatt God Jul til deg også :)
      Klæm

      Slett
  2. Ser ut som strømpene falt i smak, ja! :) Mange andre flotte gaver har du laget også. Ble nok mange fornøyde mottakere, tenker jeg.
    Ønsker deg ei fortsatt god jul!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk! Ja, håper i alle fall at alle ble fornøyd :)
      Fortsatt God Jul til deg også :)
      Klæm

      Slett
  3. Åååå så masse fint...Og spesielt de julestrømpene :)))

    Ha en fortsatt fabelaktig julefeiring

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk, Rebekka. Veldig fornøyd med dem sjøl også :)
      Fortsatt fin jul til deg også :)
      Klæm

      Slett