tirsdag 15. januar 2013

Varme ører

Har vært på tur noen dager,
og deriblandt besøkt ett av mitt kjære søskenbarn.
Hun satt og strikket pannebånd,
og jeg lot meg selvsagt inspirere :)
Raske var de og lage også,
så strikk strikk strikk
- tre stk ferdig
og klar til å varme tre par små ører :)
Måtte prøve dem på noen små ører,
og denne gangen var jeg så heldig
at mitt minste lille hjerte stilte opp som modell
- helt frivillig :)

De to øverste er orginalt etter mariusmønsteret.
Den siste har fått hjerter istedenfor firkanter.
(Samme som jeg brukte på kjolene før jul.)

Har brukt Senjagarn fra Nille,
og Idagarn fra Europris 
og lagt opp til den minste str på oppskrifta.
Med min strikkefasthet her,
ble de ikke større enn at de passer til småhodene.
(Mitt sitt er snart 3 år)

Ha en fin kvell :)
- Line -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar