lørdag 13. april 2013

Juleforberedelser???

På Sandnesgarn.no ligger det
en gratisoppskrift på vin-nisse,
og den har jeg bestemt meg for at jeg skal ha til jul.
Når jeg bestillte garn tidligere i år
ble det også bestillt garn til denna nissen.
Har arbeidshelg i helga,
og var lysten på å strikke noe
med tykke pinner og garn.
Da tok jeg fatt på denne
istedenfor å kjøpe noe nytt.
Flinke meg!!!
(Klapper meg sjøl på skuldra for at jeg motsto fristelsen)
Nå er nissen ferdistrikka.
Ble en grånisse dette.
Mangler bare nesen
før den skal i vaskemaskinen og toves.
Skjegg får den når den er ferdigtova.
Var fort gjort detta,
så det blir nok fler.

Ha ei fin helg :)
- Line -


4 kommentarer:

  1. Tida går fort den, så hvorfor ikke begynne å tenke så smått på julegaver allerede nå. Og skal man lage en del av gavene selv er det kjekt å ha god tid.
    God helg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den går så altfor fort :( Skulle hatt noen flere timer i døgnet til tider. Får aldri for god tid akkurat. Blir gjerne noen krampetrekninger mot slutten.

      Slett
  2. Uuh, den var jo kjempestilig!
    Smart å være litt i forkant av juleforberedelsene ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk :) Prøver i alle fall å være i forkant. Får se om jeg er kommet i mål når jula kommer ;) Hehe

      Slett