torsdag 18. juli 2013

Tar hva man haver...

Litt av det ene,
det andre og det tredje...
...og vips så har man en sånn her:
Kanskje ikke fullt så enkelt,
men ikke langt unna ;)

Heklelysten kom ganske kraftig i går kvell.
Bestemte meg tvert for at jeg ikke skulle dra på butikken
å kjøpe noe nytt garn,
så det ble et dypdykk i restegarnet
for å tilfredsstille behovet.
Tenker nå at det var helt greit
når jeg ser resultatet.
Blei veldig fornøyd over hva jeg fikk ut av de restene.
(og så ble lageret litt slankere)

Har sett en del slike nett eller vesker på FB,
som jeg brukte som utgangspunkt.
Jeg brukte rester av Mor Aase Superwash og heklenål nr 4.
Jeg valgte å strikke hankene.
La opp 5 masker på pinne 3 
og strikket riller til jeg syntes de var passe lang.
For å pynte litt
sydde jeg søte blomsterknapper
i hver ende av hankene
og kneppet de på vesken.
Søt liten detalj :)

Da sier jeg takk for i dag,
og god natt!
- Line -

PS! Ikke glem å melde deg på min GIVE-AWAY :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar