torsdag 26. september 2013

Min egen café ;-)

Det skulle være høstens første strikkecafé i kvell :-)
Men med en havarert bil
og uten barnevakt
skjønner dere vel at jeg ikke kom meg dit denne gangen :-(
Ganske kjedelig syns jeg,
men sånn er det vel bare noen ganger.

Siden jeg ikke fikk dra,
laget jeg min egen strikkecafé
ved hjelp av den største snuppa mi :-)
Hun laga kake
- for det har man på café -
mens jeg inntok godstolen med strikketøyet :-)

Resultatet ble et par små marius-sokker.
 Vanskelig å få fram enkelte farger på bildene.
Disse er hvit og mørk lilla
strikket i Mor Aase Superwash fra Rema 1000.
Leke litt med fotoapp måtte jeg også gjøre ;-)

Litt igjen av kvelden enda,
så nyt den
- det skal jeg :-)
- Line -

2 kommentarer:

  1. Dei blei fine:)) Koselig med kafé !

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :-)
      Ja, veldig koselig - og kaka smakte fantastisk :-)

      Slett