mandag 16. juni 2014

Måtte testes

Har lett for å la meg "rive med",
og det har jeg gjort nok en gang.
Mønsteret som jeg har tatt utgangspunkt i
har jeg funnet på bloggen til
Hjertemynthe.
Jeg har strikket dette skjørtet i en mellomstørrelse
av hva mønsteret er,
og det passet perfekt til snuppa mi på 4.
Jeg valgte å ikke strikke "underskjørtet"
(den hvite bølgekanten)
like lang som det er beskrevet i oppskriften.
Har strikket 2 rapporter mønster på den
og 9 omganger rett.
På den rosa delen har jeg også strikket
2 rapporter med mønsteret,
og jeg strikket "underskjørtet" fast
på 1. omg med rettstrikk etterpå.
Dette var en test,
så jeg brukte litt rester av det hvite
og Mor Aase Superwash i det rosa.

Vil du strikke dette,
så finner du mønsteret her :)

Ha en fin uke :)
- Line -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar