fredag 7. november 2014

Del 1...

Hadde tenkt at jeg bare skulle nyte bildene
av alt det fine som skulle bli tryllet frem
i Adventstidens Store Strikkemysterium
siden jeg egentlig har nok å henge fingrene i
frem til jul.

Klarte jeg det?
NEI!!!

Lot meg glatt overtale av alle de fine bildene,
og her er min Del 1 av mysteriumet
Blir noen tråder og feste etterpå,
men kjempekjekt å få brukt noe av alt restegarnet
man har liggende.

Del 2 kommer i ettermiddag,
og jeg venter i spenning....

Har du lyst å være med på dette,
da må du
- visst du ikke allerede er - 
melde deg inn i gruppen 
Mønstrene ligger under filer,
og kan lastes ned derfra.
For å være med på Mysteriumet
må man melde seg på arrangementet.
Du finner det ved å gå inn her.

Ha en fin og krativ helg :)

2 kommentarer:

  1. Dette er jeg med på også :) Har lagt opp den første i Kauni - men føler sterkt for å gjøre et i restegarn også.... hihi.... Og som deg har jeg mer enn nok å finne på - men du vet ....

    Nydelige farger du har brukt så langt :)

    Ha ei nydelig helg!!

    Ann Elisabeth :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :) Gøy at det er så mange som er med på dette. Jeg for min del har pr nu ikke kommet noe videre. Du vet... mer enn nok å henge fingrene i...

      Slett