onsdag 28. desember 2016

Store prosjekter

Har blitt noen store prosjekter gjennom året.
Ikke alle har kommet med her enda,
så nå tar jeg en liten oppsummering
av de som mangler.
Denne fanakofta har jeg strikket for tanta mi.
Det førte til bestilling på denne,
som skal brukes av ei som bor i England.
Begge er strikket i Drops Merino Extra Fine.
Disse to Mariusgensrene
er også strikket på oppdrag til et par.
De er strikket i Sandnes Alpacca.
Og endelig tok jeg meg tid til å strikke
en marius til meg selv,
noe jeg har ønsket å gjøre lenge.
Denne har jeg strikket i Drops Cotton Merino.
Denne frydkofta har jeg strikket til ei venninne
etter hennes ønske,
men jeg fikk ta ut fargene sjøl
etter et bilde hun sendte meg.
Vet at hun ble knallfornøyd med resultatet :)
Denne er strikket i Gjestal Babyull.

Er ikke helt ferdig med de store plaggene enda.
Holder på med en fanagenser med rundfelling
i Drops Baby Merino,
men den blir nok ikke ferdig i år...

Fortsatt fin romjul til alle :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar