tirsdag 31. januar 2017

2016 - hva gjorde jeg da?

En ting jeg vet at jeg gjorde lite av dette året
var å skrive her på bloggen.
2017 har ikke startet så bra på det området heller,
men jeg håper og satser på at det skal rette på seg.

Men selv om jeg ikke var så aktiv her på bloggen,
har ikke strikkepinnene fått like mye "hvile"

I løpet av 2016 har jeg laget dette:
11 par tovede votter
6 luer
5 kofter
21 julestrømper
10 par sokker
1 topp
4 gensere
3 jakker
1 par votter
5 knappeskjerf
32 kluter
8 håndkler
3 pledd
3 vesker
25 smekker
10 panneband
7 halser
2 sjal
1 poncho
3 par tovede tøffler
Totalt 161 ferdige prosjekter :)
Litt av alle prosjektene samlet.

I tillegg begynte jeg med noe nytt
som jeg fant på nettet,
og fattet interesse for å prøve.
Og jeg må ærlig innrømme at
jeg ble litt bitt av basillen.
Det heter Diamond Painting,
og er veldig utbredt i Kina.
Det er små perler som settes på et lerret.
Hver farge har en kode,
sånn som det er på mønsteret til et broderi.

Er du interessert i å teste ut dette,
finnes det mange fine bilder på
ebay, aliexpress og wish.
Du finner dem med å søke på diamong painting.

Du kan også melde deg inn i gruppen
DIY Med Perler Av Alle Slag (Diamong Paintin og Hama)
på Facebook

Ha en fin dag
- kanskje med en ny hobby ;)


1 kommentar:

  1. Du verden for en produksjon! :)
    Diamond painting ser spennende ut. Ser for meg det er litt av et pirk, men det blir veldig fint :)

    SvarSlett