lørdag 30. desember 2017

Min Julegavestrikk

Ble noen hjemmelagde julegaver
under det grønne glitrende tre
rundt omkring fra meg og mine.

Har noen som må få tilsendt gavene,
så da ble det noe lett
med lite volum:
Glassbrikker
Alltid et problem å skal finne noe
til dem som er godt voksne.
Men en twistnisse med litt snop i
håper jeg falt i smak.


Noen fikk sin egen julestrømpe...
Alle barna + kjæresten fikk hver sin Rallargenser
og disse to finingan fikk hver sin marius 
Måtte sørge for at noen har varme føtter
i vinterkulda,
så noen sokker ble det også
Dette settet med Lue, Votter og Hals
fikk også ny eier
Noen venninnegaver fra lillesnuppa
ble det også.
Reflexlue må jo bare bli en hit.
Spesielt når hun har fått bestemme selv.
Det var mine hjemmelagde gaver i år.
Håper det gav deg litt inspo.
Listen for 2018 er allerede skrevet,
og produksjonen er igang.

Nå venter jeg bare på at 2018 skal komme,
og første post ut i det nye året
er å sjekke hva garnsparingen for 2017
har gitt av uttelling.
Spennende!

Vil takke alle mine lesere
for at dere tok dere tid til å stikke innom.
Håper vi sees også i 2018.

Godt Nytt År!


3 kommentarer:

  1. Du verden så mange flotte gaver du har strikket!!

    SvarSlett
  2. Hei.Har du link til oppskrift på nissene med hank eller hadde det vært mulig for deg og legge ut oppskrift.det hadde vært perfekte julegaver. De er kjempe fine.

    SvarSlett
  3. Hei. Eg vil gjerne kjøpe oppskrift på twistnisser hos deg. h.sols@hotmail.no

    SvarSlett